SKRIVET: 2009-09-13, kl 08:30:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

kakel




I går kom Frida hit. Så vi var ute och gick en hel del sen på kvällen blev det tacos. Hon skulle egentligen åkt hem i går men det slutade med att hon stannade kvar. Så nu ligger hon på soffan och sover. Jag kanske skulle gå fram och ta ett kort, det gär alltid hon när man själv ligger och sover. Dax att ge igen kanske! :)


Idag är det Söndag, vart tar veckorna vägen? Tiden går så fort. Vi ska åka och kolla på kakel i dag i alla fall så får välll hoppas vi hittar någt fint. Det står mellan svart och vitt. Helst skulle jag haft mattsvart, men jag vet hur det kommer se ut efter ett tag och då är det inte värt det. Men om vi har vitt kakel så kanske det blir för vitt. Man kan ju ha svart med men jag är egentligen inte så förtjust i blanksvart.. åh de är så svårt. Får väll se om vi hittar något som passar oss båda.

Nu ska jag äta frukost!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: