SKRIVET: 2009-09-17, kl 20:31:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

På topp!




Den här veckan har mitt humör verkligen varit på topp. Ingen aning om varför egentligen men så har det varit och det har varit riktigt skönt. Men idag är jag inte på topp, men det är bara att hoppas på att jag är det i morogn igen, men då är det ju fredag så det borde jag ju vara!

Har börjat att cykla/gå till jobbet nu i stället för att ta bilen. Det är bara 3 km så det känns så onödigt att åka bil. På morgonen tycker jag det är helt okej även fast klockan bara är 6, men sen hem är lite segare, men de är bara för att vägen är så tråkig och att det är uppförsbacke:P

Uch vad trött jag är nu... Ska tvätta av mig sminket och sen lägga mig och läsa lite. Det är skönt att lägga sig i tid!

godnatt:) 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: