SKRIVET: 2009-09-21, kl 20:46:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

vattenkrig innomhus




Så nu mår jag mycket bättre. Kollade på filmen som kommer efter Tredje vågen (Johan Falk). Den var riktigt bra, men det är väll alla filmer som han är med i. Sen nu i kväll har jag inte gjort någonting. Ätit varma mackor. Inte så intresannt men välldigt gott. Hade även vattenkrig med Johan. Som det mesta så är det inte roligt när man återberättar, men jag försöker endå.

Vi låg och vilade lite och så börjar Johan reta mig som han alltid gör när jag redan är irriterad för då vet han att jag blir mer sur än vad jag redan är. Så har jag ett vattenglas brevid mig med lite vatten i som jag häller över honom, men missar givetvis så i stället får jag allt i min säng. Han skrattar självklart och tycker nu att de är mycket roligare... Och jag blir ännu surare.  Så jag går in i badrummet där jag har en sprayflaska. Jag fyller den med vatten och tar vatten i munnen. Han förstår ju givetvis att jag har vatten i munnen (men sprayflaskan ser han inte)  så han stänger sovrumsdörren så att jag inte ska kunna komma in. Så jag får upp dörren lite och sätter min hand i vägen (då kan han inte stänga dörren) tillslut kommer jag in såpass att jag kan spraya massor med vatten på han (han tror då att jag inte har vatten i munnen längre) vilket jag har som han får rätt i fejan! Han blir nu sur (på riktigt) och lyfter in mig i duchen med kläderna på och tar på duchen. Där står jag pisseblöt, men även han eftersom jag tog duchen emot honom med, så vårat "lilla" vattenkri slutade med att sängen är blöt och allt i badrummet också. Men man kan väll säga att jag vann ändå! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: