SKRIVET: 2009-09-28, kl 19:13:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

vilken tur!

Skulle egentligen ha varit ledig idag men så vid 11 ringde dom och frågade om jag kunde komma in och jobba. Innan dom ringde höll jag på att leta efter min plånbok, jag hittade den ingenstans. Kollade till och med i frysen eftersom jag handlade i går kväll. Men nej den var ingenstans. Sen han jag inte leta mycket mer innan jag skulle i väg och jobba så jag tänkte att jag får väll köra utan min plånbok då (körkort). Men så när jag kom en bit kom jag att tänka på att jag kanske hade glömt den i mataffärern. Fast egentligen trodde jag inte att den var där eftersom jag alltid har bilnyckel i plånboken och bilen hade jag ju tagit hem. Men jag gick in och fråga i alla fall och där var den! Vilken tur jag hade! :)

Nu har jag precis varit och hämtat mitt paket på posten. Och innehållet var; tights, ögonskugga, spegel och träningskläder. Det är alltid lika spännande med paket. Nästan bättre än att shoppa i butik.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: